قدرت نامحدود

متن مرتبط با «ماندن» در سایت قدرت نامحدود نوشته شده است

ماندن در سطح درک عادی (فقط همین جهان فیزیکی)، عذابی نقد است که به چشم خیلیها نمی آید !

  • نیلوبلاگ

    وقتی صحبت از کارما یا قانون عدالت جهانی میشود، و از این حرف زده میشود که هر کار خودخواهانه ای، نقدا جزای خود را دارد، خیلیها به دنبال نزول بلای آسمانی یا بدبختی و رویدادهای بد هستند، حال آنکه گیر کردن در سطح فهم جهان فیزیکی، بزرگترین مجازات نقد است. مجازاتی نقد که به چشم خیلیها نمی آید ! در مقالات دیگری، شرح داده ایم که کار بد، در حقیقت همان کار خودخواهانه و کاری است که برای حفاظت از مفهوم “من و منیت” توسط یک فرد انجام میشود. همچنین توضیح داده ایم که کارما مشابه یک قانون عدالت جهانی...

    ادامه مطلب