
وقتی صحبت از کارما یا قانون عدالت جهانی میشود، و از این حرف زده میشود که هر کار خودخواهانه ای، نقدا جزای خود را دارد، خیلیها به دنبال نزول بلای آسمانی یا بدبختی و رویدادهای بد هستند، حال آنکه گیر کردن در سطح فهم جهان فیزیکی، بزرگترین مجازات نقد است. مجازاتی نقد که به چشم خیلیها نمی آید ! در مقالات دیگری، شرح داده ایم که کار بد، در حقیقت همان کار خودخواهانه و کاری است که برای حفاظت از مفهوم “من و منیت” توسط یک فرد انجام میشود. همچنین توضیح داده ایم که کارما مشابه یک قانون عدالت جهانی...
ادامه مطلب